Nepal en grup

El 31 d’octubre vàrem emprendre un viatge que ens portaria a recórrer el preciós país del Nepal. Després de dormir tota la nit a l’avió, pel matí vam arribar a l’aeroport internacional de Katmandú. Un cop instal·lats i distribuïts a l’hotel, vam dinar a l’hotel i on vam poder descansar després del llarg viatge en avió.

Per la tarda, el centre de la ciutat ens estava esperant per visitar-ne tots els seus racons que amaga. Ens vam aturar en els barris de Ason, Macchindra Bahal, Indra Chow, Naradewi, Sigal i el popular barri de Thamel on vam disposar de temps lliure. Després d’una llarga tarda caminant, vam tornar a l’hotel, on hores més tard hi vam sopar.

El segon dia de viatge va començar amb la visita de diferents parts de la capital: Swoyambhunath, i Patan. En primer lloc, vam anar a visitar a la gran stupa de Swoyambhunath, la monumental Plaça Reial de Katmandú, els foto 14temples de Taleju Bhawani amb l`estàtua del rei Pratap Malla i els palaus de Basantapur i de Kumari, on viu la deessa vivent, així com la pagoda de Kasthamandap.

Després de dinar, vam continuar amb la ciutat de Patan, la més antiga de Katmandú, d’on destaquem la plaça Durbar, la qual significa plaça del Palau Reial, Patrimoni de la Humanitat.. a més, ens vam quedar fascinats amb els temples Taleju, de Krishna i el de Hiranya Barna Maha Bihara. També vàrem tenir temps per passejar, i alguns comprar, en el mercat de Mangal Bazar. Més tard i un cop acabada la visita, vam tornar a l’hotel, on vam descansar i sopar.

Un cop esmorzats, vam sortir en autocar privat cap els primer cims de l’Himàlaia, com el Himalchuli, Manaslu i els Annapurnes. La ruta ens va permetre gaudir del poblet de Bandipur, en el qual vam parar a dinar. El nostre gran recorregut va finalitzar a Pokhara, l’anomenada “porta de les grans muntanyes” ja que sovint és el punt de partida de moltes expedicions.

Per la nit, vàrem sopar a l’hotel, on ens vam allotjar.

El dia 4 de novembre, a primera hora, ens vam traslladar a Sarangkot, un mirador des d`on vam poder gaudir dels cims del Dhaulaguiri, Annapurna i Machapuchare. Després de contemplar aquestes magnífiques vistes, vam tornar a l’hotel per esmorzar i agafar forces. Més tard, vam visitar Pokhara, vam visitar el barri vell de Pokhara , el temple de Bindabasini, la cova de Gupteshwor i el camp de refugiats tibetans. Per acabar el matí, vàrem recórrer en un vaixell el llac Fewa.

Un cop dinats, la tarda va ser més relaxada i distreta. Vam gaudir de temps per fer compres a les botigues de vora el llac. El sopar, com en tot el viatge, el vam fer al mateix hotel on ens allotjàvem.

El sisè dia de viatge vam agafar un autocar per tal d’arribar a la ciutat de Lumbini. Però a la meitat del camí ens vam aturar a la població de Tansen, . Finalment, després d’unes hores de viatge, vam arribar a Lumbini, on ven visitar el lloc on va nàixer Buda.

El dia 6 al matí vam completar la visita a Lumbini , vam visitar diferents temples i en acabar amb el nostre autocar vam arribar a Chitwan per dinar a Into de Wild Eco resort.A la tarda vam visitar un poblat Tharu amb carruatges tirats per bous

El segon dia el va ser el més aventurer de tots. Vam poder gaudir de diferents activitats en plena natura, vam poder recórrer el millor parc nacional d’Àsia. Allà vam gaudir d’animals salvatges en llibertat. Vam viure una experiència única: passejar amb  elefant per la Selva de Chitwan i recórrer el riu en canoes .

foto 3foto 1

El dia següent vam sortir en direcció a la capital, Katmandú. De camí vam visitar el santuari hinduista de Manakamana . Finalment vam arribar a la capital, on vam sopar i allotjar en el mateix hotel.

El penúltim dia del viatge, ens vam dirigir a la població medieval de Bhaktapur, considerada Patrimoni de la humanitat. Amés, podem destacar el palau de les 55 finestres, la pagoda de Nyatapola i la plaça Dattatrya. També vam visitar Pashupatinath, un santuari sagrat del Deu Shiva i on es celebren les cremacions a la vora del riu sagrat Bagmati.

Abans de donar per acabades les visites, vam visitar Boudhanath, la stupa  més gran del Nepal. La última nit del viatge va ser molt especial ja que vam sopar en un restaurant típic amenitzat amb un espectacle de danses. Un cop sopats, ens vam dirigir a l’aeroport de Katmandú, des d’on vam agafar el vol que ens portaria a Doha, i més tard a Barcelona.

Deixa un comentari

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )